Οι Bang La Decks, από την πρώτη ημέρα που βρεθήκανε μπροστά μας με το «Kuedon», έκαναν ντόρο στην εγχώρια μουσική βιομηχανία με την αινιγματική τους παρουσία και το “dark style” τους! Με το “Utopia” έγραψαν ιστορία, αφού το κομμάτι εκτός από εκπληκτική επιτυχία στην Ελλάδα και το εξωτερικό, μπήκε στο official soundtrack του ηλεκτρονικού παιχνιδιού “FIFA” από την EA Sports και σε παγκόσμια CD compilations, κάνοντάς το ίσως το καλύτερο εξαγώγιμο track/προϊόν ηλεκτρονικής μουσικής που πέρασε από τα σύνορα της Ελλάδας προς τα έξω!

Με αφορμή το νέο τους κομμάτι Aide” o manager του God is a DJ.gr Κυριάκος Μαραγκός βρέθηκε στο studio μαζί τους και είχε μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη που ακολουθεί!

BANG-LA-DECK-INTERVIEW.jpg

– 4 χρόνια Bang La Decks, 4 επιτυχίες στη σειρά! Kudeon, Utopia, Zouka και τώρα Aide! Είστε από τους DJs/producers που προτιµάτε λιγότερα releases µε περισσότερο θετικό feedback σωστά;

Θέλουµε να δηµιουργούµε µουσική που φτιάχνει µια εικόνα και προκαλεί συναισθήµατα πρώτα από όλα στους εαυτούς µας και µετά στους υπόλοιπους. Ξεκινήσαµε να γράφουµε µουσική σε νεαρή ηλικία γιατί µας έκανε ευτυχισµένους. Η σκληρή δουλειά, η πίεση και το άγχος που έρχεται αργότερα µε την επιτυχία, συνήθως τείνει να καταστρέφει τα συναισθήµατα και ιδιαίτερα τη δηµιουργική διαδικασία. Παίρνοντας τον χρόνο µας προσπαθούµε να φιλτράρουµε οποιεσδήποτε ιδέες ή τραγούδια που µπορεί να είναι ένα µέτριο αποτέλεσµα για το µουσικό κοινό.

– Το χαρακτηριστικό Βαλκανικό µουσικό sample στοιχείο σαν αναγνωριστικό του ήχου σας, το ακούµε σε όλα τα µέχρι τώρα κοµµάτια σας! Είναι ένα είδος branding αυτό και από την άλλη δεν είναι δεσµευτικό για να µπει ένα είδος «ταυτότητας» στον ήχο σας;

Δεν θέλουµε να µας δεσµεύει οτιδήποτε ή οποιοσδήποτε, ειδικότερα σε µια εποχή που διαφορετικές µουσικές κατακλύζουν το Διαδίκτυο, όλοι είναι ελεύθεροι να δηµιουργούν και να ανεβάζουν ότι τους εκφράζει. Δεν έχουν όλα τα τραγούδια µας «βαλκανικό» ήχο, το “Utopia” είχε στίχους και µελωδία από την Αφρική. Εµείς θέλουµε να υπάρχει το “Έθνικ” στοιχείο στη µουσική µας. Η µουσική είναι µια παγκόσµια έκφραση και ένα µέσο για να “µιλήσεις” σε κάθε άνθρωπο ανεξαρτήτως του που βρίσκεται ή τι γλώσσα µιλάει. Branding και πάλι είναι κάτι που έρχεται από το επιχειρηµατικό µέρος της µουσικής και για µας δεν είναι τόσο σηµαντικό όσο το βασικο που ειναι η µουσική.

– Παράλληλα µε το χαρακτηριστικό του ήχου σας, επιµένετε και στο χαρακτηριστικό της «κάλυψης» των προσώπων σας! Θα έχουµε κάποια στιγµή την … αποκάλυψη;

Δεν έχει σηµασία ποιοι είµαστε, εξάλλου θα τροµάξει ο κόσµος!!!

AIDE-COVER.jpg

– Το “Aide” είναι το 4ο κοµµάτι σας! Τη λέξη άιντε την χρησιµοποιούµε πολύ και στην καθηµερινότητά µας! Πείτε µας µερικές πληροφορίες σχετικά µε το κοµµάτι! Ποια είναι η πρώτη αντίδραση του κοινού;

Το “άιντε” το ακούγαµε πολύ στα Βαλκάνια σαν λέξη, κατά τη διάρκεια των περιοδειών µας στη περιοχή. Στο αεροπλάνο σκεφτήκαµε την ιδέα να χρησιµοποιήσουµε αυτή τη φράση. Η αντπόκριση του κοινού µέχρι στιγµής είναι πολύ καλή . Είναι ένα club track που θέλουµε να κάνει το κόσµο να ιδρώνει στο dancefloor.

– Στα live set σας παρουσιάζεται µια ποικιλία στον γενικό ήχο που παίζει από House – electro µέχρι και trap … Πιστεύετε ότι πρέπει να υπάρχειη ποικιλία στα DJ sets ή να περιέχει το γενικό genre του DJ/καλλιτέχνη;

Το Dj’ ing έχει µεταµορφωθει σε κάτι διαφορετικό την τελευταία δεκαετία. Εξάωρα set και τεχνικές ικανότητες έχουνε ξεπεραστεί από το κοµµάτι του show και τους υπολογιστές. Οι επιχειρηµατίες και οι διοργανωτές θέλουν να δηµιουργούν ένα show για τον κόσµο. Η περισσότερη dance µουσική που παίζεται σήµερα δεν είναι τόσο χορευτική, αλλά πιο κοντά σε µια ροκ συναυλία. Δεν υπάρχουν πλέον κανόνες, ο καθένας πράττει όπως νοµίζει.

BANG-LA-DECK-INTERVIEW2.jpg

– Εκτός Ελλάδας, ήδη έχετε φανατικό κοινό και στα Βαλκάνια. Πιστεύετε ότι η αγορά του εξωτερικού είναι ευκολότερη στο να δεχθεί τα κοµµάτια σας (όπως π.χ. έγινε µε το Utopia) αλλά είναι δυσκολότερη η καθιέρωση, ή ισχύει κάτι άλλο;

Ορισµένες περιοχές έχουν συνηθίσει να ακούνε ένα συγκεκριµένο ήχο ή τέµπο, που συνήθως προκαλείται από τη κουλτούρα ή το πιο σύνηθες είναι η επανάληψή των ίδιων τραγουδιών από τοπικούς ραδιοφωνι
κούς σταθµούς ή την τηλεόραση τους. Όταν βλέπετε ένα παιδί στην Κίνα να κάνει moonwalking, καταλαβαίνετε ότι η µουσική δεν έχει όρια και ένα καλό τραγούδι θα βρει το δρόµο του.

– Ποια είναι τα άµεσα σχέδια της πορείας σας; Εµφανίσεις – παραγωγή κάποιου album ή κάτι άλλο;

Είµαστε πάντα στο στούντιο µπροστά στον υπολογιστή, το τι θα επακολουθήσει δεν ξέρουµε ούτε εµείς. Όσον αφορά τις ζωντανές εµφανίσεις θα περιοδεύσουµε κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Σχόλια

σχόλια

About The Author

God is a Dj v1.0

God is a Dj v1.0. Υλικό από τη 1η εποχή του GodisaDJ.gr που ξεκίνησε τη πορεία του στις 09.07.2013 στον κυβερνοχώρο μέχρι και την πρόσφατη μετάβαση του στην updated V2 που διαβάζετε τώρα!

Related Posts