Δεν ξέρω πόσοι το έχετε παρατηρήσει, αλλά πλέον το να βρεις PR να δουλέψουν στο party σου, είναι πιο δύσκολο από το να βρεις djs, barman, υποδοχή και ότι άλλο πόστο μπορεί να χρειαστείς. Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί;
Μα είναι απλό! Γιατί κάποτε ήταν glamour να είσαι pr…τώρα δεν είναι. Πριν από μερικά χρόνια που ξεκίνησε αυτή η τάση, υπήρχαν πολύ λιγότερα άτομα που δούλευαν στο συγκεκριμένο πόστο, ενώ σήμερα σε κάθε 5μελή παρέα υπάρχουν σίγουρα δύο pr. Αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ περισσότεροι αυτοί που σε πρήζουν καθημερινά να πας στο party τους.
Γιατί λοιπόν από ευχή έγινε κατάρα;
Γιατί ενώ πριν σου ζητούσαν να δουλέψουν στο party σου, σήμερα δεν τους ενδιαφέρουν τα λεφτά, αρκεί να μην τους προσάπτουν το όνομα pr; Είναι απλό!!! Ξαφνικά, μέχρι και η κουτσή Μαρία (δεν έχω τίποτα με το κορίτσι) κάνει και αυτή party σε κάποιο μαγαζί της γειτονιάς. Χωρίς να ξέρει το λόγο, χωρίς να την ενδιαφέρει αν θα ικανοποιήσει ένα συγκεκριμένο κοινό. Τα περισσότερα party γίνονται με τον resident του μαγαζιού, παίζοντας τις ίδιες μουσικές που θα ακούσεις ακριβώς την επόμενη μέρα. Απλά, τα pr διαφέρουν.
Γιατί λοιπόν εγώ να πάω σε αυτό το party;
Αααα…ναι…δουλεύει pr η κουτσή και με παρακάλεσε να πάω να τη στηρίξω. Όχι ρε φίλε…δεν είναι αυτό clubbing…δεν είναι αυτό διασκέδαση! Στο pr θα πας μία φορά από υποχρέωση…την άλλη βδομάδα θα ξαναπάς;
Όταν το pr σου λοιπόν θα έχει φέρει όλους τους γνωστούς, πρώην, υποσχόμενους και μη, δεν θα έχει άλλο κόσμο να σε βοηθήσει και εκεί αρχίζει να ξενερώνει, γιατί «no people-no money». Ποιος πληρώνει ένα pr που δεν του φέρνει άνθρωπο; Να γιατί η δουλειά έγινε από ευχή κατάρα…να γιατί δεν προλαβαίνεις πλέον ούτε να συζητήσεις το οικονομικό μαζί τους.
Φίλοι διοργανωτές και wannabe party organizers…
Βρείτε μια ιδέα και πιστέψτε σε αυτή. Επενδύστε μουσικά στο event ώστε να έχει μια ταυτότητα. Βρείτε και κάποιους που πιστεύουν και αυτοί στο concept σας. Μην κάνετε μια από τα ίδια…ψαχτείτε για φρέσκα πράγματα και ίσως τότε να βρείτε και followers που να θέλουν να σας ακολουθήσουν…είτε ως ομάδα είτε ως πελάτες.
Αλλιώς εκτός από πελάτες θα ψάχνετε και pr…και τότε πιθανόν να μη θέλει ούτε η κουτσή…