Το God is a DJ.gr από την αρχή της δημιουργίας του το καλοκαίρι του 2013, έδωσε μεγαλύτερο ποσοστό ενημέρωσης, κατεύθυνσης και προώθησης δεδομένων που αφορούσαν την προβολή Ελλήνων καλλιτεχνών, DJs, παραγωγών και γενικών θεμάτων γύρω από τον χώρο του DJing και της παραγωγής που ισχύουν στη χώρα μας με την επιρροή της δικής μας νοοτροπίας.

4 χρόνια μετά κινούμαστε άλλοτε περισσότερο, άλλοτε λιγότερο στην ίδια φιλοσοφία. Πρόσφατα μέσω των social media μας απευθυνθήκαμε σε εσάς και σας ρωτήσαμε από που προτιμάτε να αγοράζετε τον DJing εξοπλισμό σας, δηλαδή αν αγοράζετε δικτυακά μέσω μεγάλων e-shop του εξωτερικού ή από εγχώριους προμηθευτές, είτε δικτυακά – είτε με φυσική παρουσία αγοράς.

Με μεγάλη χαρά διαπιστώσαμε από τις απαντήσεις σας ότι το Ελληνικό αγοραστικό κοινό προτιμά την αντίστοιχη αγορά της χώρας μας και ανταποκρίνεται στο κάλεσμα υποστήριξης (εν μέσω κρίσης) των λιγοστών – πλην ικανοποιητικών καταστημάτων πώλησης Djing εξοπλισμού, βοηθώντας με τον τρόπο τους έτσι στο να μην κλείσουν αρχικά και να βελτιώσουν κατά πολύ το επίπεδο παροχής υπηρεσίας τους.

Το GodisaDJ.gr έκανε κάλεσμα μέσω ερωτήσεων στους υπευθύνους των καταστημάτων που μας υποδείξατε ως τα αγαπημένα σας σημείο αγορών (δεν τα ονοματίζουμε για ευνόητους λόγους), αλλά δυστυχώς – κι αυτό είναι Ελληνικό φαινόμενο – δεν βρήκε από όλα τα καταστήματα την ανταπόκριση επικοινωνίας και ενημέρωσης του δικού τους καταναλωτικού κοινού στα ερωτήματα που τους θέσαμε, σε εύλογες απορίες ή ερωτήσεις πολλών από εσάς!

Υπάρχουν κι οι εξαιρέσεις πάντα, όπως ο κ.Βαγγέλης Χασιώτης του DJMarket.gr (το ονοματίζουμε λόγω της ανταπόκρισης) στο κάλεσμα μας, ο οποίος δίνει την δική του εκδοχή στα περί αγορών από Ελληνικά djing καταστήματα προϊόντων.

Παράλληλα, ζητήσαμε από έναν αγαπητό expert τεχνικών ζητημάτων εξοπλισμού – τον Αχιλλέα Παππά (DJunkies) να μας αναπτύξει το θέμα γιατί πρέπει να επιμείνουμε Ελληνικά, στηρίζοντας τα “δικά” μας καταστήματα με τα προτερήματα και τα μειονεκτήματα που παρέχουν και ο Αχιλλέας ανταποκρίθηκε με ένα καταπληκτικό άρθρο στο κάλεσμα μας προς ενημέρωση σας!

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν την πλοήγηση μας στο θέμα με την συνέντευξη που είχαμε με τον κ.Βαγγέλη Χασιώτη (DJ Market):

Read Full Article

vaggelis hasiotis

O Βαγγέλης Χασιώτης είναι μέλος της οικογενειακής επιχείρησης που διατηρούν στη Λάρισα! Από το κέντρο της Ελλάδας στην κυριολεξία μιλά καθημερινά σε κάθε σημείο DJing ενδιαφέροντος αυτού του τόπου και ενημερώνει κατάλληλα και αξιόπιστα υποψήφιους και νυν πελάτες της εταιρίας του. Βρήκαμε τον Βαγγέλη στο κινητό του και ανταλλάξαμε τις παρακάτω απόψεις περί του θέματος:

  •      Για πιο λόγο πιστεύετε πως οι Έλληνες πελάτες dj εξοπλισμού επιλέγουν αγορές από το εξωτερικό;

Εξακολουθεί να υπάρχει η εντύπωση ότι τα ξένα μαγαζιά είναι πιο φθηνά, κάτι που όντως ίσχυε πριν 3-4 χρόνια αλλά όχι πλέον ή ότι θα παραλάβουν τα προϊόντα τους πιο γρήγορα. Στον κατάλογο μας η διαθεσιμότητα είναι εμφανής και πραγματική για τον πελάτη όποτε μπορεί να γνωρίζει ποτέ θα το παραλάβει…

  •      Τι είναι αυτό που κάνει την διαφορά στην επιλογή αγοράς ενός djing εξοπλισμού από Ελληνικό dj κατάστημα από αντίστοιχο του εξωτερικού;

Άμεση διαθεσιμότητα , ευέλικτοι τρόποι πληρωμής όπως αντικαταβολή και αγορά με δόσεις, παράδοση στον χώρο του πελάτη το αργότερο σε 2 ημέρες. Άμεση υποστήριξη στο aftersale στα Ελληνικά 🙂

  •      Ποιος είναι ο λόγος που δεν μπορείτε να έχετε πιθανά τις ίδιες τιμές αντίστοιχων e-shop του εξωτερικού; Φταίει η αντιπροσωπία, ο προμηθευτής χοντρικής που παίζει με τους τιμοκαταλόγους πώλησης, η υψηλή Ελληνική φορολογία ή κάτι άλλο;

Πλέον δεν ισχύει ότι είμαστε ακριβοί. Έχουμε τις ίδιες τιμές με αντίστοιχα μεγάλα καταστήματα του εξωτερικού αλλά και σε αρκετές εταιρίες όπως η Pioneer μέχρι και -10% φθηνότεροι. Αυτό όχι γιατί εμείς έχουμε καλύτερες τιμές αλλά το κέρδος μας είναι πολύ μικρότερο. Ισχύει επίσης ότι έχουμε την υψηλότερη φορολογία, αλλά περισσότερο οι ξένοι πωλητές κερδίζουν σε καλύτερες τιμές αγοράς τους λόγω των μεγάλων ποσοτήτων παραγγελιών. Η αγορά τους δεν συγκρίνεται σε μέγεθος με την δίκη μας…

djmarket

  •      Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι εν μέσω κρίσης να εξακολουθούν να υπάρχουν καταστήματα αγοράς προϊόντων για DJs?

Είναι αρκετά δύσκολο λόγω των μεγάλων εξόδων πλέον όπως σε όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις αλλά η επένδυση σου είναι το στοκ που πρέπει να έχεις και να είναι τεράστιο για να έχεις άμεσες αποστολές, και τους πελάτες αποδέκτες του μηχανήματος επιλογής την ώρα που το χρειάζονται!

  •      Πιο είναι το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρει η εταιρία σας;

Άμεση online διαθεσιμότητα και αποστολή, ευέλικτοι τρόποι πληρωμής, γνώση του αντικειμένου και όλων των προϊόντων στις καλύτερες τιμές τις αγοράς, υποστήριξη μετά την πώληση, επιστροφές προϊόντων και ποιοτικός έλεγχος

  • Τι κινήσεις κάνετε απέναντι στο παραεμπόριο προϊόντων; Υπάρχει τρόπος
    καταπολέμησης;

Είναι ελεύθερο εμπόριο, δεν μπορείς να εμποδίσεις κανέναν να δουλέψει νόμιμα, πάντα. Για αυτό θα πρέπει όλοι να ζητάνε αποδείξεις αγοράς για την υποστήριξη και την μετά εξυπηρέτηση τους

djmarket3

Ο Αχιλλέας Παππάς, δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, είναι ένας guru τεχνικών γνώσεων djing softwares, dj gadgets και λοιπών εφαρμογών, που με την ευγενική του καθημερινή παρουσία μέσω social groups και ιδιαίτερα του djunkies, ενημερώνει άμεσα και όμορφα την Ελληνική κοινότητα, γύρω από τις τεχνολογικές εξελίξεις που άλλωστε ακολουθεί και στην κανονική του ζωή αφού επαγγελματικά ανήκει στην οικογένεια του Mechanical Engineering!

achilleas pappas

Ζητήσαμε να μας αναπτύξει το θέμα γύρω από την κατάσταση που επικρατεί στα Ελληνικά djshops και ο Αχιλλέας ανταποκρίθηκε με το παρακάτω υπέροχο άρθρο:

“Ένας DJ, ανέκαθεν είχε σαν προτεραιότητά του, κατά την αγορά εξοπλισμού, την αξιοπιστία. Έτσι, σχεδόν όλες οι εταιρίες έχουν προσαρμοστεί στην ανάγκη αυτή, κάνοντας την αγορά εξοπλισμού αρκετά απροβλημάτιστη, αφού πλέον είμαστε 100% σίγουροι για τον εξοπλισμό μας, και πως αυτός δεν θα μας απογοητεύσει την στιγμή που τον χρειαζόμαστε περισσότερο, όταν παίζουμε live.

Το γεγονός αυτό έχει κάνει τους περισσότερους DJs να μην ενδιαφέρονται για το after sales support που προσφέρουν τα καταστήματα ηχητικού εξοπλισμού, κάνοντας τους περισσότερους να στρέφονται σε αγορές από καταστήματα του εξωτερικού. Παράλληλα, οι εγγυήσεις που προσφέρουν οι κατασκευαστές εξακολουθούν να ισχύουν για αγορές εντός ευρωπαϊκής ένωση, τα μεταφορικά είναι αρκετά χαμηλά αν όχι ανύπαρκτά και οι συναλλαγές αβίαστες. Τέλος, η αγορά των μεταχειρισμένων είναι πρώτη επιλογή αρκετών DJ, δεδομένου της αξιοπιστίας που έχουν τα μηχανήματα που αγοράζουν.

Με λίγα, λόγια ο DJ – καταναλωτής, έχει στραφεί εν μέρει για τις αγορές του, στο εξωτερικό, είτε πρόκειται για hardware εξοπλισμό ή ακόμα και για αξεσουάρ. Η προσωπική μου άποψη, είναι πως τα καταστήματα στην Ελλάδα μπορούν να προσφέρουν αρκετά περισσότερα απ’ αυτά που προσφέρουν ήδη και βοηθώντας το κοινό, να βοηθηθούν τραβώντας μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς και βελτιώνοντας τις υπηρεσίες ως προς το αγοραστικό κοινό.

Αρχικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ακόμα και ο καλύτερος και ακριβότερος εξοπλισμός χαλάει. Και αν δεν χαλάει, χρειάζεται συντήρηση για να μπορέσει να διατηρήσει την καλή του λειτουργία. Τα καταστήματα εξοπλισμού, είναι σε θέση να προσφέρουν τέτοιες υπηρεσίες και τις περισσότερες φορές με αρκετά ποιοτικό αποτέλεσμα, σε ικανοποιητικό κόστος και σε εύλογο χρόνο παράδοσης, κάτι που δύσκολα επιτυγχάνετε από καταστήματα του εξωτερικού. Κατά καιρούς όμως, όλοι μας έχουμε συναντήσει περιπτώσεις κακής αντιμετώπισης του service, γεγονός που σημαίνει πως η υπηρεσία αυτή χρήζει βελτίωσης μεν, αλλά βρίσκεται σε αρκετά ικανοποιητικό στάδια.

Αυτό που παρατηρώ, αρκετά σε σχεδόν όλα τα ελληνικά καταστήματα είναι έλλειψη διαδικτυακής παρουσίας. Τα περισσότερα έχουν μη ενημερωμένες σελίδες, μη ενημερωμένα stocks στα e-shops με αόριστους χρόνους παράδοσης, δεν απαντάνε στα emails και γενικά τα social media δεν ενημερώνονται αρκετά τακτικά. Θεωρώ, πως με μια πιο ενεργή διαδικτυακή παρουσία, τα καταστήματα μπορούν να κτίσουν ένα fanbase επενδύοντας στην πληροφόρηση του κοινού με τακτές αναρτήσεις που αφορούν όχι μόνο νέο εξοπλισμό, αλλά και tips & tricks για όλη την πληθώρα του hardware και software εξοπλισμού καθώς και με μια σειρά mini tutorials όπου θα στόχευαν να επιμορφώσουν το αγοραστικό κοινό. Αυτή την τακτική την έχουν δοκιμάσει ανά καιρούς αρκετά καταστήματα του εξωτερικού με  αρκετά καλά αποτελέσματα και για τους DJs αλλά και για το ίδιο το κατάστημα.

Τέλος, θα ήθελα να αναφερθώ στο κόστος των μεταφορικών όπου έχουν τα καταστήματα κάνοντας κάποιους και ειδικά τους νεότερους, να “προβληματίζονται”  για την  online αγορά του εξοπλισμού τους. Τα περισσότερα καταστήματα επιλέγουν κάποια μεγάλη αλυσίδα courier ως μόνη επιλογή, δεδομένου της γρήγορης και σχετικά ασφαλής παράδοσης ενώ υπάρχουν αρκετές υπηρεσίες ταχυμεταφορών όπου μπορούν να προσφέρουν αρκετά οικονομικότερες λύσεις. Ίσως λοιπόν, πρέπει να ελεγχθούν και εναλλακτικές για το κομμάτι των αποστολών.

Κλείνοντας, θα ήθελα να υπενθυμίσω την αξία του να αγοράζεις από κάποιο “τοπικό” κατάστημα. Η άμεση επικοινωνία και ανταπόκριση, και η γρήγορη προσφορά υπηρεσιών είναι κάτι που πρακτικά μόνο “τοπικά” καταστήματα μπορούν να προσφέρουν. Οι τιμές ειδικά στα branded προϊόντα δεν είναι απαραίτητα υψηλότερες, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις χαμηλότερες σε σύγκριση με μεγάλα καταστήματα του εξωτερικού. Σίγουρα τα ελληνικά καταστήματα πρέπει να βελτιωθούν ακόμα περισσότερο, αλλά σίγουρα προσφέρουν υπηρεσίες αρκετά ικανοποιητικές για να τις προτιμήσει κάποιος!

Εσείς τι αλλαγές θα θέλατε να δείτε από τα καταστήματα εξοπλισμού; ”

djmarket4

Ευχαριστούμε πολύ τους κ. Βαγγέλη Χασιώτη & Αχιλλέα Παππά για την ανάπτυξη – συμμετοχή τους στο θέμα που ενδιαφέρει χιλιάδες Έλληνες DJs και ανθρώπους που μπαίνουν τώρα στον υπέροχο κόσμο μας!

Στήριξε κι εσύ την Ελληνική DJing κοινότητα! Το αξίζει…

Σχόλια

σχόλια

About The Author

Kyriakos Maragos

Αγόρασε στα 10 του το πρώτο του δίσκο (βινύλιο) και από τότε μέχρι και σήμερα, τα πάντα τριγύρω του έχουν να κάνουν με DJing & μουσική. Στο σχολείο ήταν μόνιμα πρόεδρος του 15μελούς γιατί έταζε party! Αφού έπλυνε τσίγκινους δίσκους στον στρατό ως DJ, συνέχισε σε κανονικά clubs σε όλη τη χώρα και μετά έπιασε το μπλα μπλα στο μικρόφωνο σε FM & Web Radios. Όταν τελείωσε το σάλιο έπιασε την ηλεκτρονική πέννα και ξεκίνησε το GodisaDJ.gr. Πλέον βρίσκεται πίσω από το creativity management του site & πολλών ακόμη επιτυχημένων Dj concepts & festivals στην Ελλάδα. Είναι Κριός, ξερόλας και τελειομανής!

Related Posts