(από τον Chris Stais/Sugar Faktory)

Δεν θα το παίξω ειδήμων ούτε παντογνώστης της δισκογραφίας.

Ωστόσο, επειδή εδώ και μερικούς μήνες βρίσκομαι στη θέση του Promo Manager της Sugar Faktory και λαμβάνουμε καθημερινά ένα μεγάλο όγκο από demos, θα ήθελα να σου δώσω μερικές – σωστές πιστεύω – συμβουλές για ένα σωστό demo submission.

ΓΙΝΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ

Κακά τα ψέματα… παρθενογένεση στη μουσική δεν υπάρχει, γι’ αυτό προσπάθησε να γίνεις λίγο διαφορετικός από τη μάζα. Δύσκολα μια δισκογραφική θα μπει στη διαδικασία να υπογράψει κάτι ίδιο – ή για να μην στο προσβάλλω – κάτι που το θυμίζει.

ΣΤΕΛΝΕ ΜΟΝΟ ΑΚΥΚΛΟΦΟΡΗΤΑ TRACKS

Καμία δισκογραφική δεν ενδιαφέρεται να κυκλοφορήσει ένα track που υπάρχει online σε όλα τα social networks. Μπορεί να κατάφερες views και comments – και μπράβο σου – αλλά αυτομάτως έχασες την αποκλειστικότητα και το ενδιαφέρον της εταιρείας.

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ SOUNDCLOUD

Αν είναι η πρώτη φορά που ακούς τη λέξη «Sound Cloud» τότε κλείσε το παράθυρο και προχώρα σ’ επόμενο νέο.

Για τους γνώστες λοιπόν, η ιδανική περίπτωση είναι ν’ ανεβάσετε το track σας στον λογαριασμό σας στο Sound Cloud. Είναι εύκολο στη χρήση, λειτουργικό και λύνει τα χέρια και των δύο πλευρών.

8-TIPS-ΓΙΑ-ΤΟ-ΣΩΣΤΟ-DEMO-SUBMISSION.jpg

ΟΧΙ ΠΕΡΙΤΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Αρχικά θα ξεκινήσω μ’ ένα δικό μου ψυχολογικό.

«I am a 16 year old producer…» – όχι – ποτέ ξανά. Δεν θα σε υπογράψει καμία δισκογραφική γιατί είσαι πιτσιρικάς. Θ’ ακούσει το track σου και αν της αρέσει και είσαι και 16 τότε μια χαρά. Αλλά μην το χρησιμοποιείς σαν δόλωμα… το demo σου θα ακουστεί είτε είσαι 16 είτε 96 – αυτό θα μ’ ενθουσίαζε περισσότερο μη σου πω.

Σε δεύτερη μοίρα – αφού ξέσπασα με το δικό μου πρόβλημα – μη χρησιμοποιείς ολόκληρο το βιογραφικό σου. Αν δεν είναι κάτι πολύ σημαντικό – awards, νίκη σε διαγωνισμό, beatport chart, radio chart – καλύτερα να μην το αναφέρεις.

SUPPORT ΑΠΟ DJS

Μας αρέσει να βλέπουμε ότι το track σου έχει το support και το feedback από μεγαλύτερους και πιο έμπειρους DJs & Producers. Όσο μεγαλύτερος είναι ο DJ & Producer, τόσες περισσότερες είναι και οι πιθανότητες να υπογράψεις το track σου.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΗΣ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗΣ

Προσπάθησε τα tracks σου να μην απέχουν πολύ από το ύφος των κυκλοφοριών της εταιρείας. Σ’ ένα label με καθαρόαιμα electro releases μη στείλεις ποτέ deep house track. Φαίνεσαι αδιάβαστος σχετικά με το περιεχόμενο των κυκλοφοριών και μπαίνεις αυτόματα blacklist. Sorry… αλλά έψαξες μόνο για το contact mail.

ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ

Μη ξεχνάς ότι βρισκόμαστε σε μία εποχή που οι ψηφιακές πωλήσεις έχουν μειωθεί αρκετά και η δισκογραφική πρέπει να εισπράξει τα λεφτά που έχει επενδύσει σε ‘σένα και στο track σου. Επομένως δεν αρκεί να είσαι μόνο καλός παραγωγός αλλά και καλός DJ. Μ’ αυτό τον τρόπο θ’ αποκτήσεις gigs, επομένως θα έχεις έσοδα τόσο εσύ, όσο και η εταιρεία σου.

ΑΦΗΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΟΥ

Αρχικά απέφυγε να στείλεις από το mail που έφτιαξες όταν πήγαινες γυμνάσιο. Δημιούργησε μία επίσημη διεύθυνση e-mail που να συνοδεύεται από το πραγματικό σου όνομα, ένα τηλέφωνο επικοινωνίας (ή skype) και φυσικά τα social networks σου. Να ξέρεις θα τα ψάξουμε όλα… αν είσαι δυνατός από κοινό και είσαι αρκετά δραστήριος θα σημειωθεί υπέρ σου. Προσοχή όμως… μπορούμε να διακρίνουμε τι είναι fake και τι όχι.

Ελπίζω να σε βοήθησα σε κάποιο βαθμό με τα tips μου. Αν οι παραγωγές σου είναι electro house ή progressive house μη διστάσεις να μας τις στείλεις εδώ: demo@sugarfaktory.com.

Αλλά όπως είπαμε ε;

Chris Stais

Βρείτε την Sugar Faktory στο διαδύκτιο:

Facebook: http://facebook.com/sugarfaktory
SoundCloud: http://soundcloud.com/sugarfaktory
YouTube: http://youtube.com/sugarfaktory
Twitter: http://twitter.com/sugarfaktory
Instagram: http://instagram.com/sugarfaktory

Σχόλια

σχόλια

About The Author

God is a Dj v1.0

God is a Dj v1.0. Υλικό από τη 1η εποχή του GodisaDJ.gr που ξεκίνησε τη πορεία του στις 09.07.2013 στον κυβερνοχώρο μέχρι και την πρόσφατη μετάβαση του στην updated V2 που διαβάζετε τώρα!

Related Posts