Γράφει η Πηνελόπη Κοκκίνη:

Διαβάζουμε κατά καιρούς για releases, απόψεις, κριτικές, do’s and don’ts, θεωρίες του μουσικού σύμπαντος… Δεν διαβάζουμε όμως στοχευμένες πολιτικές από ανθρώπους «εκ των έσω», από labels, managers, marketers, από γνώστες γενικότερα, υπάρχει έλλειψη, αυτό που λέμε στα αγγλικά lack of expertise. Όλοι αυτοί οι νέοι άνθρωποι που ίσως (και το πιο πιθανόν) να έχουν το djing/production ως δεύτερο επάγγελμα, χρειάζονται to the point facts, να γίνουν τα δεδομένα πιο συγκεκριμένα και να βοηθηθούν στο να αναπτύξουν το ταλέντο τους και γιατί όχι, να κάνουν το δεύτερο τους επάγγελμα πρώτο!

marketing 3

Γύρω από οτιδήποτε «πωλείται» υπάρχει μάρκετινγκ και αυτό που πρέπει να «πουλήσετε» είναι ο εαυτός σας. Φυσικό είναι να μην έχουμε όλοι την δυνατότητα να απευθυνθούμε σε μια εταιρεία σχεδιασμού brand identity, κάποια πράγματα πρέπει να τα κάνουμε μόνοι μας, αλλά και για κάποια, να απευθυνθούμε σε specialists.  Αρχικά πρέπει να καθορίσετε το target group σας, πολύ απλά σημαίνει να ορίσετε το είδος της μουσικής που θα παίζετε ή θα κάνετε production, τα συγκεκριμένα μαγαζιά τα οποία θα μπορούσατε να κάνετε μελλοντικά event, συγκεκριμένα labels που θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν τις παραγωγές σας, ραδιόφωνα που θα μπορούσαν να σας στηρίξουν, αλλά και τι πιστεύετε ότι θα αποκομίσετε από όλο αυτό και εννοώ οικονομικά. Καλώς ή κακώς, όσοι ζείτε στην Ελλάδα, η πλειοψηφία των clubs/bars παίζει και ελληνική μουσική, επομένως αυτό που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη είναι οτι όσο πιο εξειδικευμένο είδος μουσικής επιλέξετε ταυτόχρονα συγκεκριμενοποιείται μια πληθώρα δεδομένων γύρω σας.

marketing 1

Παράλληλα με όλο αυτό, πάει πακέτο και το image σας, η εικόνα την οποία θα προβάλετε προς τα έξω, το όνομα που θα επιλέξετε, το logo σας, οι φωτογραφίες σας… και εδώ σας παρακαλώ, επενδύστε σε έναν άνθρωπο που κατέχει το αντικείμενο, βρείτε ένα γραφίστα, ένα φωτογράφο και δημιουργείστε την εικόνα που θέλετε να δείξετε – να έχετε κατά νου ότι τις πιο πολλές φορές η εικόνα που πλασάρουμε στο κοινό δεν είναι κατ΄ανάγκη η «πραγματική» εικόνα…that’s marketing people!  Έχουμε δει κατά καιρούς τόσο τραγικά παραδείγματα λάθος προώθησης, φωτογραφιών, ονόματος κλπ, που αν είναι να ξεκινήσετε κάτι, κάντε το σωστά. Επενδύστε στην εικόνα σας, είναι το μόνο πράγμα που θα σας ανοίξει ή θα σας κλείσει πόρτες ή θα τις αφήσει μισάνοιχτες!

marketing 4

Σήμερα απαραίτητο είναι να χρησιμοποιούμε το internet για να δημοσιοποιούμε τον εαυτό μας, τις επιτυχίες μας, τη δουλειά μας. Ξεκινήστε με ένα fan page στο facebook, ένα account στο soundcloud, ένα κανάλι στο youtube (για τις προσωπικές σας δουλειές) και στην πορεία μπορείτε να επεκταθείτε ανάλογα. Αν στοχεύετε στο εξωτερικό προσθέστε στα social media το instagram και το twitter και χρησιμοποιείτε τα αγγλικά στα post σας. Την fan page στο facebook προσπαθήστε να την κρατήσετε σε ένα επίπεδο, βάλτε τα απαραίτητα στοιχεία, ένα μίνι βιογραφικό σας, το είδος της μουσικής στο οποίο κινήστε και κρατήστε την updated με links από το προσωπικό σας soundcloud ή youtube.

marketing 2

Αυτά για αρχή! Stay focused στους στόχους σας, προωθήστε όσο καλύτερα γίνεται το «προϊόν» σας, μην αναλώνεστε με κακές πρακτικές άλλων και stay tuned γιατί θα επανέλθω δριμύτερη!

 

Σχόλια

σχόλια

About The Author

God Users

Related Posts